dinozoo
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dinozoo

the dinosaurs are back
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Dierentuin De Groot

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 190
Leeftijd : 29
Woonplaats : zwijndrecht
Registration date : 07-12-07

Dierentuin De Groot Empty
BerichtOnderwerp: Dierentuin De Groot   Dierentuin De Groot Icon_minitimezo mei 17, 2009 4:23 am

Welkom Bij dierentuin de Groot.
dit dierenpark is net begonnen, en we maken er iets mooi van.
We? Ja want jullie mogen zelf weten welke dieren er in komen, mar er moet ook een opdracht bij: Zoals: De Savethe cheetah Fonds heeft 2 gewonden Cheetah,s gevonden op de Afrikaanse Vlakte. Ze hoorden van jouw dierentuin en zouden graag willen dat wij een cheetah verblijf maken voor de cheetah,s.
En dan mag ik zelf kiezen of ik wieger if niet.
Kom maar op!

PS: we hebben 60.000 euro.


Laatst aangepast door Admin op zo mei 17, 2009 4:40 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dinozoo.actieforum.com
ricky

ricky


Aantal berichten : 28
Registration date : 26-01-08

Dierentuin De Groot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierentuin De Groot   Dierentuin De Groot Icon_minitimezo mei 17, 2009 4:29 am

Leuk idee. Ik heb een Uitdaging voor jouw.
Beste Meneer de Groot,
We hebben sinds kort gezien dat u een dierentuin wilt maken. dat bracht mij op een idee. Wij van het Bavianen Fokcentrum in zwolle zouden u graag een Manetjes mandril geven. Ons mannetje Makkoe, is een beetje Humeurig en eet niet zo veel meer, ik hoop dat u binnen 1 maand Makkoe weer tevreden kan maken. Als u het niet lukt Makkoe Blij te maken, zullen wei Makkoe weer meenemen. Als het wel lukt krijgt u 1.000 euro en mag u Makkoe Houden.
Groeten van Het Bavianen Fokcentrum Zwolle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 190
Leeftijd : 29
Woonplaats : zwijndrecht
Registration date : 07-12-07

Dierentuin De Groot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierentuin De Groot   Dierentuin De Groot Icon_minitimezo mei 17, 2009 4:31 am

Ik ga akkoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dinozoo.actieforum.com
ricky

ricky


Aantal berichten : 28
Registration date : 26-01-08

Dierentuin De Groot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierentuin De Groot   Dierentuin De Groot Icon_minitimezo mei 17, 2009 4:53 am

Mooi! Nog 2 uitdagingen voor De Dierentuin.

1ste: Struisvogel stress

Vogelpark Avifauna(In alphen aan de rijn)

Beste Mr de groot,
Ons vogelpark is een groot succes, maar een van onze struisvogel voelt zich niet meer thuis, ze eet niet meer en doet agressief tegen andere vogels.
Onze vraag was of u belangstelling heeft voor deze struisvogel? Zo ja: Dan u wel, zo nee: Jammer. Als u het lukt om binnen 1 en een halve maand de Struisvogel blij te maken mag u haar houden, kukt het niet dat krijgt u geen struisvogel en geen 2.000€

Groetjes de directeur van Avifauna.

2de: Afrikaanse Huiseigenaar met 2 gewonden Hyena,s en 2 Honingdassen.

Beste Mr de Groot,
Gisteren vond de Afrikaanse Politie een verlaten huis met een bijna dode Gestreepte hyena, en 2 honingdassen die zeer agressief waren, en vooral gewond. We willen Graag deze dieren naar u sturen. zo ja: mooi zo. zo nee: Jammer geen 1.500€. U mag ze natuurlijk ook houden. U mag het rustig aan doen, maar het liefst in 1 of 2 maanden.

Groetjes, Afrikaans opvangcentrum De Leeuwenpoot
Terug naar boven Ga naar beneden
royboy407




Aantal berichten : 1
Leeftijd : 29
Woonplaats : Druten
Registration date : 03-09-08

Dierentuin De Groot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierentuin De Groot   Dierentuin De Groot Icon_minitimevr jul 24, 2009 10:44 am

ik heb ook een uitdaging:

beste mr de groot

wij het dna onderzoekslaboratorium tyran hebben vanochtend een Tyrannosaurus uit de dood herrezen allen de tyrannosaurus is te agressief voor ons om te houden en heeft zich ook verwond en voeld zich niet thuis want ons gebied voor hem is te klein en we zitten een beetje krab in budget dus wij zouden hem graag bij u in de dierentuin willen zien en zijn gedrag willen onderzoeken wij willen dat u daarom foto's van hem maakt zodat we die kunnen bestuderen lukt het u om foto's te maken van dat hij eet, drinkt, slaapt en brult zo ja en u houd hem tevreden krijgt u een budget van 5.000euro toegestuurd en u mag de Tyrannosaurus houden!

mvg onderzoekslaboratorium Tyran
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dierentuin De Groot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dierentuin De Groot   Dierentuin De Groot Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dierentuin De Groot
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
dinozoo :: zootycoon2 :: showroom-
Ga naar: